dött

Här var det dött..
Är ledsen att jag inte har skrivit på ett tag men är glad att vissa läsare håller sig kvar *=)
Vad har hänt då?
Jo ja var ett nummer ifrån på två ställen att vinna 2.000 kronor på bilbingo i onsdags..
I torsdags jobbade jag, tränade å direkt efter träningen jäktade jag hem för att sedan åka med bror å hans vänner på Kate Ryan, men brorsans bil krånglade å han blev irriterad så han stannade hemma medan jag gick ut med hans vänner =)
Natten mellan tors å fre sov jag bara 2.5 timmar, jobabde på fredagen och senare blev party på kvällen med Viggo och Frida.
Sov hos Frida och gick upp runt 9.30 för att äta frukost, efter frukosten blev det lite mer sömn.
Var jätteseg hela dagen åkte sedan till Krooken å grattade Stephanie som fyllt 18.
Idag har jag jobbat, efter jobbet drog det igång med setiespel med fotbollen.
Vi låg under med 2-1 i första halvlek sen tillslut vann vi med 2-4 =) Det betyder att vi håller kvar lediningen =)

Bildbevis från krogen Så här fina var vi i fredags =)

Nu är det dags för lite tv.
Hoppas ni haft det bra.
pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0