Dags för jobb

Snart ska man iväg till arbetet..Börjar om 40 minuter.
Idag sitter man bara i kassan och är trevlig samtidigt som vissa kunder kan vara jobbiga.

Kollade nyss lite på OS hörde att Jörgen Persson är vidare till Semifinal trotts den mycket spännande matchen igår =)
Har undrat lite, folk bara klagar på att vi inte tagit så många medaljer i detta OS, men man kan inte alltid vara på topp, tänk er själva om ni skulle stå där, det är enklare att sitta vid tv:n och kommentera.
Jag är glad att det ändå gått ganska bra, dom flesta kommer ju till semi/kvartsfinaler samt några finaler. Sen har vi ju inte haft domarna med oss heller. Men som sagt det är väl inte vårat år i år så man ska vara glad för det dom presterar.
Slutpratat om detta nu.

Åker snart å det betyder att jag missar en del av OS idag men får hålla mig uppdaterad på nätet senare.
Efter jobbet ska jag vidare till Sollentuna/Helenelund och kolla på när laget spelar match.

Hoppas allt är bra med er.
Många kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo man blir ju bara irrierad när man ser allt som ligger framme.

Gör det :)

Jo jag satt och kollade igenom, hittade bilder på en wetextrasa, ruttna hallon och ett rep. Så det var lite annorlunda haha.

Det är bara bra, själv då? Halsen bättre gumman?

Puss&Kram

2008-08-23 @ 13:15:53
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0