12 trötta timmar

God kväll..
Skulle ha jobbat idag 10-18:30, blev dock till 22.15 för Mia mådde inge bra å det såg man på henne, hon såg febrig ut och kunde knapt prata för hon hade ont i halsen och man såg på hela henne att hon inte mådde bra.
Jag var då snäll å ställde upp att jobba, det ger ju pengar å extra bra betalt en söndag =)
Som tur var gick dagen ganska fort ändå, fick jobba lite på frukten å då går tiden snabbare.
Är nöjd med dagen och hoppas dom blir glada i morgon när dom ser hur duktig jag har varit på grönt ikväll =) (brukar sällan jobba kvällar)

Om 25 minuter börjar min semester =) Känns riktigt bra.
Jag ska bara njuta utav att vara ledig denna vecka.
Ska bli så himla skönt.

Nu ska jag stänga ner datorn och sen blir det lite sömn.
Hoppas att ni haft en bra dag
kramar // Molle


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh sötnosen vad fin du är :)

Härligt att ha det städat och klart i alla fall kan man slappna av mycket mer.

Man glömmer lätt den där kameran!!

Det är ju ett framsteg :)

Puss &kram

2008-08-25 @ 00:03:31
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja då får du allt hyra, den är ju toppenbäst :)

Haha finns det inte alltid lite till att göra?? Tror man kan gå hemma och gno dagarna i ända men det finns alltid MER ;)

Det är då inte lätt det där!!

Detsamma gumman.

Puss&kram

2008-08-25 @ 09:58:26
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Kurren

Hoppas du får en jättteskön semester bruden!!

Om solen skiner och himlen blir blå räknar jag med ett poolparty, vem behöver värme??



pluss och klam

2008-08-26 @ 19:17:24
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0