Vilken härlig dag

Idag är det så härligt väder, det är strålande sol och varmt (så länge det inte blåser)

Dagen började med attjag jobbade i 2 timmar.
Spenderade sedan lite tid i soffan framför tv:n då jag somnade till Hairspray...
Vaknade upp igen och tog initiativet till att gå ut i friska vädret.
Har suttit ute ett tag, hjälpt mamma med att plantera lite blommor och bara tagit det lugnt.

Snart ska jag iväg på spinning. Efter det blir det något som kallas kår eller hur det nu stavas där tränar man både mage och rygg, kan vara skönt efter ett svettigt spinningpass =)

Nej nu ska jag fixa lite på diskbänken sen ska jag försöka hinna vara i solen lite till innan jag åker ner till gymmet

Ha en toppendag
pussar och kramar på er alla


image99 Mitt älskade syskonbarn


Kommentarer
Postat av: sandra

Vilken liten sötnos! Trevlig helg.

2008-04-18 @ 23:06:49
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: sandra

svar; ja hur söt som helst! vad gör du denna lördag?

2008-04-19 @ 21:19:43
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0