Vårstädning

Denna helg har jag tagit det ovanligt lugnt.
Var ledig i fredags och då var jag med älskade Frida.
Vi spelade lite Playstation och hade superkul.

Igår var det vårstädning hemma hos Frida, jag brukar nästan alltid vara med men nu skulle inte Frida vara hemma så jag åkte hem till mig istället.
Mamma höll på ute och dona så jag hjälpte henne med att böra kvistar till våran lilla brasa.
Var ute så gott som hela dagen.
Vi tog en liten paus för att kolla när Jossan spelade match i Upplands Väsby..
Dom förlorade tyvärr men tyckte att hon och henens lag var duktiga ändå.

idag ska man jobba...ska sluta några timmar tidigare för jag ska spela våran första seriematch idag =)
Vi hoppas på vinst självklart =)
Nu måste jag göra mig klar

Ha  en toppendag
pussar och kramar i mängder


Kommentarer
Postat av: sandra

svar: samma här, var ju riktigt härligt väder! sen på kvällen mös jag & älskligen framför tv:n. Så det var lugnt.

2008-04-20 @ 15:33:28
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0