Tandläkarskräck?

Idag jobbade man 7-9...var snäll och ställde upp i två timmar =)
Sen åkte man hem och tvättade, la lite pussel å kollade på tv.

Nu har jag spenderat cirka en timma på mina tänder..
Jag ska som sagt till tandläkaren om en stund och jag hoppas verkligen inte att jag har hål.
Sen vill jag inte ha tandsten eller så heller, vill att allt ska vara felfritt för då blir det billigast.
Det är ju första året som jag får betala för att gå till tandläkaren.

Det finns ju många som har tandläkarskräck, jag vet inte om jag kanske är en utav dem...det som jag är mest rädd för är väl om jag ska få hål, har aldrig haft haft hål tidigare men nu kanske blir den första eftersom man äntligen får betala..

Efter tandläkarbesöket ska jag och Jessica på ett spinningpass, fick reda på igår att pappa ska eventuellt dit också hehe.
Sen måste jag hem och packa..ska på konferanse i helgen..

Men nu måste jag jag sluta skriva för stunden..
vi hörs lite senare om jag fick hål eller inte..

ha en toppendag
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0