Stolt över mig själv

Nu har jag sprungit i spåret, sprang lite i skogen också, sen hade vi lite backträning där vi tränade benstyrka. Vi sprang nog minst 5 km. Jag brukar inte orka springa så mycket men  idag kändes allt bra och jag kände att jag kunde springa mer. Jag tror att vädret gör ganska mycket när man springer, eller vad tror du?

Nu över till något annat..
Jag känner mig stolt över mig själv...
Okej låter som jag skryter men detta är nog inget att skryta om.
Jag har lyckats att sluta bita på naglarna. Äntligen säger jag bara.
Jag har försökt att sluta men har aldrig lyckats. Nu har jag hittat ett knep, skaffade gelénaglar i 3 veckor och nu har dom ramlat av men jag har inte bitit. Ska sätta dit nya geöénaglar i morgon och ha dom i tre veckor sen ska jag nog nöja mig med dom naglar jag har.
Jag måste bara säga det en gång till...Är stolt över mig själv

Nej nu ska jag väl göra något roligare än att sitta här.
Kanske ska lägga lite mer på mitt puzzel så får man se vad det ska föreställa.
Hoppas ni haft en toppen dag.
Nu ska jag se fram mot morgondagen då jag hoppas på strålande sol.
pussar på er alla.


 image100   En liten bild på mitt älskade syskonbarn


Kommentarer
Postat av: sandra

svar; det är alltid risk för mål, målvakterna har ju knappast en lätt uppgift. Nej då blir det lite mer att göra & man är koncentrerad hela tiden. Dessutom behöver man massa rutin som målvakt! Man lär sig med tiden.

Ja eller hur? Grillat känns som ett sommartecken! Det hade jag, hur var din måndag?

2008-04-29 @ 08:47:36
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0