Ska det alltid vara så här?

Varför ska det ofta vara så här?
Man ska nästana lltid jobba då det är som finast ute..
Kom iofs hyfsat bra tid så man fick njuta en liten stund utav solen.
Ska jobba i morgon igen...
Kommer jobba fram till torsdag sen blir man långledig, fredag, lördag å söndag så länge inte någon frågar om man kan jobba.
KOmmer iofs inte ha så lugn helg, match både fredag å lördag.
Men det är kanske lite tidigt att skriva om nu..

Idag lossnade en gelénagel, får skydda den nageln så gott det går nu tills jag sätter dit nytt gelé nästa vecka.
Men man ser hur mycket nageln har vuxit och nu ser den ju bra ut jämfört med hur det såg ut innan =)
För mig så hjälpte det att använda gelénaglar för att sluta bita, eller hjälpte å hjälpte har inte haft dom så länge och har inte bitit sen jag fick dom...men jag biter inte så länge dom är fina..

Har nylgen varit på spelarmöe vilket blev ett bra resultat får jag hoppas..man sa vad man tyckte och vi var två grupper, båda grupperna kommer sammanställa detta å så kommer det bli ett nytt möte snart igen.

Nu ska jag nog krypa ner i sängen min och försöka sova
Klockan kommer ringa runt kvart i sex i morgon bitti =S

Hoppas ni haft en superbra dag..
Pussar och kramar på er alla

Kommentarer
Postat av: sandra

svar; jag spelar inte själv längre men jobbar med ett lag i damallsvenskan. ligger sjua just nu så det går ganska bra! spelar du?

2008-04-22 @ 09:35:03
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: sassa

snygg blogg girl =) ha de bra!

2008-04-22 @ 10:25:55
URL: http://sandras-hollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0