Sex i morse

Klockan ringde strax innan sex i morse.
Jag är sjukt trött men går upp efter ett tag ändå.
Pratade med Sebastian i telefonen igår, blev inte så långt samtal som det burkar vara.


En kort Update från helgen:
* Fredag = arbete + match, vinst med 1-3
* Lördag = Match + grillning med lite gäster
* Söndag = Fira morfar som hade kalas. Efter kalaset åkte vi hem och min ena bror å hans familj åkte hit, jag gick runt lite med Towe och hon somnade till i min famn sen vaknade hon till och min andra bror skulle försöka göra så att hon somnade men då började hon skrika istället haha..



Snart är det Valbrog...
Vad ska jag göra då?
Ska Frida och jag hitta på något kul kanske?
Sen vet jag att Sebastian är ca 40 minuter frånmig då så man kanske ska träffa honom? Men han skulle höra av sig om han fick tråkigt, Men har inte förstått hur du ska kunna ta dig hit då? För jag kanske inte kan köra när du har kommit på att du vill å kan ses.


Snart måste jag byta om till löparträning.
har inte så stor lust, fast det har jag aldrig. men nu är det ganska härligt väder ute så man kanske får mer lust när man väl kommer ut.

Hoppas ni haft en bra dag.
Jag kanske uppdaterar mig lite senare.
pussar på er där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0