matchens lirare

Var som sagt på konferans i helgen..
Åkte på fredagen direkt efter jobbet..

Vi var på ett ställe som heter Rånäs slott.
Direkt när vi kom dit så hoppase vi i en utomhus jacuzzi.
När vi hade suttit där i nån timma så gick vi in till bastun, satt i bastun en liten stund, sprang sedan ut och hoppade i sjön...med andra ord tog jag mitt första dopp i år i 6-8 gradit sjövatten, fick lite panik men det var skönt sen när man kom upp...Hoppade sedan in i bastun igen.
Vi åt mycket gott och hade det revligt fast jag var mycet yngre än dom andra, men vad gör det jag hade kul =)

Idag har vi äntligen betalt resan =)
Snart åker vi det är bara 52 dagar kvar....Jag vill åka NU.
Skyndade mig till samlingen för att spela träningsmatch.
Fick reda på att jag skulle få spela ute idag å inte stå i mål, först var det sagt att jag skulle spela mittfält å det första jag tänkte var att göra mål men kom inte så långt, fick istället spela back och tydligen gick det lika bra, jag blev matchens lirare =)
Min tränare och lagledare tyckte att jag gjorde jättebra jobb på backen och ena mittbacken kände sig trygg när jag avr där på kanten =) Så det var ju kkul att höra..
Nu ser jag fram mot seriematch nästa helg, jobbar dock den dagen men ska försöka göra så att jag kan byta bortden dagen.

Nu blir det tv och slappa sen ska jag försöka sova tidigt ikväll för ska upp i morgon runt 6.
Hoppas ni har en bra kväll
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0