Grisen kör

Idag har jag jobbat igen =)
Var riktigt trött i morse men jag kom upp tillslut...
Har gått bra på jobbet, köpte lunch utav Kristos å det var mums...köpte mig lite Gyros =)

I morgon ska man besikta bilen..mamma får skjutsa mig till jobbet å sen är hon snäll och lämnar bilen på besiktning..jag jobbar nämligen och har svårt att komma iväg...jag får väl besikta hennes nån gång eller göra något annat i gentjänst..
Sen har men en underbart snäll arbetskamrat Jessica även kallad "gris"...Grisk står för Grönsakernas rätt i samhället enligt jessica och mig.
Men hon kommer vara så snäll å skjuta hem mig...det var hon som erbjöd sig =)
men det är kanske bra för hon ska få komma hem till mig  när jag fyller år om 2 veckor så då är det ju bra om hon hittar =)

Nu ska jag se Sex and the City..

Ha det toppen
pussar och kramar på er

Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: Ja det är jätteroligt att jobba med alla duktiga tjejer. Jaha, vad roligt. Vilken position spelar du då?

2008-04-24 @ 11:30:29
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: sandra

Svar: Målvakt? Roligt, jag har varit målvaktstränare till F10 lagen. Tuff position att spela på. Roligt, men du trivs bäst i målet då om du får välja? Hoppas du får en skön fredag.

2008-04-25 @ 11:55:34
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0