Underbara minnen

 Jag å jossan på Skansen      Jag var trött, lång bilresa
 Vit tiger i Eskilstuna              80- tals fest
          Emelie och jag som "spöken"      
 Tycker bara om denna bild...kusinbarn med morfar
 Jag som modell                                  The Teachers
 Malin a.k.a Maggan E     För vi ägde på musikalen
 Flätorna som nu är borta :(               "Åke"
 Underbara Rhodos                   En Frida på Rhodos
 "Modellen" igen                               
                                                                                          Snygga
                                                                                           Perfekta 
                                                                                           3-vliga 
                                                                                           D vet du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0