Söta små grodor


Jahapp, denna helg har varit helt okej..

Fredag:
Vaknade upp hos Frida...vi firade nämligen bästavännerdag i torsdags
sen bar det av till jobbet efter jobbet blev det utgång..
Utgången var väl sådär..vi åkte till toxicclub även kallas Hirshenkeller eller nåt sånt..
Det avr inget höjdarställe tycker jag..

Lördag:
Vaknade upp hos Frida igen, på eftermiddan spelade vi match men vi förlorade. jag råkade göra en liten miss men vadå målvakter får också göra en miss nån gång...det är ju sånt som händer..
Efter matchen åkte jag å handlade..åkte sedan hem å ducshade lite fort å sen åktte jag å hämtade Cyle vid tåget..
Vi åkte sedan hem till mig å kollade på Sverige-Danmark..den matchen var spännande...Tyckte att Zlatan var ovanligt bra denna match..
Men synd att dom inte fick in den där bollen i målet..hehe

Söndag:
Jahapp vad har man gjort idag..
hmm...jo det började med att jag vaknade upp å där låg Cyle bredvid mig :)..
Men var tvungen att lämna honom vid tåget för jag skulle jobba...
Jag som ville vara med honom hela dan istället..
Men som sagt jag ahr jobbat..å efter jobbet åkte jag till mormmor å åt middag..
Efter middan åkte jag å mina föräldrar hem...
Väl hemma ser jag en söt liten groda hoppa på asfalten..
Jag kunde inte motstå att ta upp den i handen...den var ju så söt..men tyvärr hoppade han ur min hand hela tiden så  den ramlade hårt på marken...sen var jag snäll å tog ut den på gräsmattan..


Ja det var väl hela min helg..
nu ska jag nog sova för jag ska upp å jobba i morgonbitti klockan 07:00..
Men ni får ha det så bra
pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0