Ledig oskuld utvisad

Nu har jag äntligen sett den där filmen 40 year old virgin..
Det var ju bra som dom flesta har sagt också =)
Såg den här om dagen med Cyle.

Idag är jag ledig, det är den enda dan jag är ledig denna vecka så jag ska ta vara på den ledighet jag har..

Vad ska man göra idag då?
Först ska jag ta en dusch å byta om, sen ska jag fundera ut vad vi ska äta ikväll.
Efter det ska jag dra mig iväg till min isprinsessa/stjärnsyster Frida som mår halvbra just nu så jag ska pigga upp henne lite.
Vi ska kolla på fotbollsmatchen.

Ikväll blir det att kanske laga lite mat eller måste hanlda maten först å sen efter maten ska jag åka ner och kolla på när mitt lag spelar en ganska så viktig match. Jag får som vissa kanske vet inte vara med på denna match eftersom att jag är utvisad. Fick ju rött kort förra upplandsseriematchen.
Men som sagt denna match är ganska viktig för om vi vinner den är vi klara för att kvala up till divition 4 =)...så jag håller mina tummar för att vi ska vinna.

Nu ska jag nog ta en dusch men ni får ha det så bra
pussar å kramar på er alla.
Tycker om
Frida min stjärnsyster
Cyle min underbara pojkvän
Mina "två" underbra famlij(er)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0