Krockad

Oj oj oj..
igår var en händelserik dag.
Jag åkte först till Frida, sen skulle vi ta oss till Centrum.
Väl inne i Centrum ska jag leta en parkering.
Jag kör långsamt frammåt å sen ser jag att bilen framför mig vill backa lite så jag backar väl nån meter.
Typ nån sekund efter att jag hade stannat min bil så hör man världens duns å bilen rycker till.
Jag säger typ "men fan ta det lugnt" å det visade sig att det avr en gubbe som backade in i mig.

Jag var nära på att åka en liten bit för att hitta en parkering men tur att Frida var med som sa till mig att stanna och gå ut och kolla bilen.
Jag går ut å gubben säger till mig att han hade kollat. Men han hade ju fan inte kollat noga. Det kan komma en bil på nån liten sekund vilket det gjorde denna gång å det var ju jag.
Å han får kolla bättre samtidigt som han backar.. Ååhh malin är smått irriterad å min lilla bil har ont i ena skinkan. Stackars min lilla Pysen.

Nej han måste vara mer uppmärksam när han kör å jag ska ta min bil till verkstan nån dag å se hur mycket som ska betalas å sen får han faktiskt betala skulden för det är ju hans fel, han kommer från en parkeringsruta.

Idag har jag jobbat å slitit..
Det gick ganska bra tycker jag, var själv första timmen på frukt å grönt för Vanesse hade försovit sig.. hehe så jag ringde glatt och väckte henne =)

Nu ska jag kola på gårdagens idol som jag spelade in...

men ni får ha det så bra gott folk
massa pussar
GranaQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0