Fan Fan Fan

Hej hej...Nu är jag smått irriterad..
Hade match igår vi vann men vad hände?..
Jag fick rött kort Igen....åå gud så irriterande...
Jag var helt säker på ett gult kort..
men njdå då ska dommaren dömma stenhårt å ge mig ett rött kort på en gång..
Jag skulle försöka sparka bort bollen från motståndaren som kom emot mig..
Men då råkade jag missa bollen så kom hon å jag benskydd mot benskydd å sen ramlade hon precis utanför straffområdet..
Det var väl typ 15 min kvar utav matchen...
Å det där röda kortet betyder att jag inte får spela nästa upplandsseriematch..
Jag som verkligen vill satsa på den serien så skaffar jag mig ett till rött kort,,,

Aja nu ska jag åka iväg till jobbet..
Ikväll vet jag ej vad jag ska göra men vi får se..
I morgon ska man till stan med sin Isprinsessa :)
ha det gött
pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: Frida

nämen Malin inte ett TILL rött kort!
Du får skärpa dig nu;) men de var säkert domarjäveln som dömde fel eller hur =)

2007-09-12 @ 11:21:18
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: mall

haha tyvärr så hade nog domarn rätt...men jag var helt säker på ett gult kort men men vad ska jag göra..
två matcher kvar i upplandsserien å jag får bara vara med på en utav dom..hehe

2007-09-12 @ 17:03:29
URL: http://granaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0