Familjeresa


Jag kan bara inte sluta tänka på matchen igår, det går bara inte.
Jag är nöjd och det ska jag vara =)

Men iaf...om några timmar bär det av från Vallentuna till Stutgart i Tyskland.
Vi åker hela familjen, Jag, Niclas, Jocke, Mamma, Pappa och Jockes flickvän Frida som ska ha barn =)

Jag har så gott som packat allting...på ett sätt känns det som om jag har så lite med mig men ändå så känns det som om jag har alltför mycket med mig...det återstår ju att se när veckan är slut.

Men ska bli så härligt att åka.. Jag tycker det ska bli kul iaf...
Visst hur många 19 åringar åker iväg med hela sin familj typ på en lång bilresa vilket vi ska göra..inte många men jag är en utav dom som gör det å jag tycker det är trevligt =)

Men ni får ha det så bra här i Sverige så länge.
många underbara kramar till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0