13 år älskling

Idag är jag ledig å vad ska man göra?
Jag funderar på stan eller Täby...men det blir nog kanske Täby endå..kanske arninge..för i stan är det inte så roligt att gå när det ser ut som det gör utomhus nu.. bara grått och mulet..
Skulle  kunnat åka å äta lunch med min Cyle men det blir nog inte så...
Sen ska jag besöka Frida när hon jobbar så flitigt, jag ska höra med henne när å vad vi ska göra ikväll...
Vi firar nämligen 13 år tillsammans som bästa kompisar idag..vi har datum å allt :D hehe


Du är en underbar tjej
som betyder mycket för mig.
Du har varit min vän i 13 år
å vi gör allt som går.
Varje gång jag är med dig
känner jag en lycka i mig.
Vi är trotts allt bästa vänner
och oftast lika vi känner,
Du är som en syster för mig
Å jag är nog det samma för dig.
Jag hoppas du känner lika
och jag vill bara skrika
JAG ÄLSKAR DIG


Tack för att du finns gumman å jag är glad att våra mammor satte oss på samma 6-års.
Å sen är jag mycket glad att jag svarade "ja" när du frågade ifall vi kunde vara bästa vänner denna dag fast för 13 år sedan.
Vi har alltid hållit ihop i vått och torrt å det ska vi fortsätta med..
Tycker om dig massor Frida


Nu kanske det lät som en kärleksförklaring men det är det inte men jag tycker verkligen om min bästa vän...man ska ta vara på det man har å jag släpper aldrig iväg min Frida :D hehe

Men jag uppdaterar säkert mer ikväll..
hoppas ni alla får en bra dag
pussar

Kommentarer
Postat av: Frida

=') Malin älskling!
Älskar dig du är bäst!!!!!!

2007-09-06 @ 12:16:51
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: mall

hehe tycker om dig massor gumman <3

2007-09-06 @ 12:39:21
URL: http://granaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0