Vågar inte suga

Jahapp då har denna sega dag gått.

Jag jobba över lite för det var så himla mycket kunder och jag tror att vi var en man kort också.
Och våran chef ville nog inte erkänna att han hade gjort fel i schemat.
Jag är helt säker på att vi brukar vara 4 stycken i kassan till klockan 20 varje dag men det var vi inte idag. Å idag har våran chef säkert gjort fel för det var ingen som slutade 20 i kassan bara på frukt å grönt. Jag skulle sluta 19 å det ska vara så men jag tog initiativet och slutade typ kvart i åtta för det var grymt mycket folk å för lite personal. det var bra gjort tycker jag själv :)

Kom hem vi 20:30...var snäll att skjutsa Mika hem också...hon bodde ändå på vägen å hon slutade vid 20:00 på grönt.

Nej snart börjar Idol igen på tv:n
Just nu är det nyheter men det som gjorde att jag gick hit var att det gick Fredag hela veckan på tv å det programmet suger..
Men som sagt Idol är ikväll och jag tycker att Sam borde åka ut..
Synd bara att Patrizia åkte ut förra vecka för hon var grymt mycket bättre än Sam.
Men jag håller alla tummar jag har för att Sam åker.

Pussar på er sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0