Vad gör jag nu?

usch å blä.
Denna helg har mest kännts som om man inte vill göra något fast man ändå vill.
En småtråkig helg på något sätt. Visst jag har haft trevligt med Frida å så men när jag inte varit med henne så har det varit tråkigt å man vill typ inte göra något.

Har jobbat idag. känns bra för på söndagr får man alltid dubbel lön :)
Jag å Christoffer på jobbet måste verkligen prata. Vi ska träffas i morgon å prata.
Hoppas att du vet själv vad du håller på med efter att vi har pratat. Haha jag tycker att det är småroligt :)

Frida gumman, jag vill bara säga att jag finns här för dig. Jag kan lyssna om du vill prata men ibland vet jag inte vad jag ska säga men jag gör mitt bästa. Jag hoppas bara att du vet att jag finns här för dig.
Ta din tid för dig själv å tänk igenom allt, det tror jag är det bästa.
Älskar dig gumman
<3

Ni andra och du med Frida ni får ha en fortsatt trevlig kväll
Jag ska sova nu. Ska upp å jobba i morgon klockan 07:00 men klockan ringer 05:45 uscha.

Puss och godnatt
image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0