Torr och fuktig

God natt alla söta läsare där ute.
Nu ska jag sova.
Mina linser börjar bli lite torra nu tror jag, det känns så iaf. Så jag får ta och lägga dom i linsvätskan.
Innan jag somnar ska jag bara använda lite absolut torr, det är en bra grej om man har t.ex fuktiga fötter eller händer eller om man lätt blir fuktig under armarna.
Men jag har ett litet komplex för mina händer, blir ofta fuktig å det är inte så kul tycker jag.
Någon som har andra komplex kanske?
Men absolut torr hjälper. Jag har haft det i två nätter nu och mina händer är ganska torra. Missade dock ett litet ställe på handen å det märks men annars är jag så glad att det verkligen hjälper, nu slipper jag ha små komplex för min handsvett hehe.. det låter iaf äckligt men det är ju inte så farligt egentligen men man är bara ofta fuktig å det är inte kul.

men nu ska jag sova innan jag rabblar upp samma sak om och om igen.
Ha det bra gott folk och sov gott.
Tänk på att i morgon (idag) är en annan dag, man ska ta vara på dagarna, å det gör jag genom att sova ut å sen inte göra någonting känns det som. men ibland kan det vara sönt också.

pussar

image54 Kan detta program inte gå oftare..det är ju så bra!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag har miljontals komplex :P Heroes äger :D

2007-10-13 @ 19:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0