Spruta så blir det fuktigt

Usch så det regnar ute...
Det är sånt tråkigt väder så man bara kan sitta inne.
Visst nu är det ju för mörkt för att vara ute men ändå.
Det blåser å regnar, såå tråkigt.
Kan det inte vara sool å lite varmare...
om det ska vara kallt ska det vara SNÖ..
Tydligen så kom snön den 5:e November förra året så den borde väl komma snart..

Nu sitter man här vid datorn..inte så mycket att göra..
Äter blå druvor å det ärså gott...kärnfria ska det vara.

Linserna börjar bli lite torra också..
råkade somna till lite framför tv:n när jag kom hem från jobbet å det gillar inte mina linser =)
Får snart sätta på mig glasögonen tror jag eller så får jag väl bara sputa in linsvätska i ögonen så blir dom lite fuktigare. .

Ni får ha det så bra
pussar å kramar på er alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spruta så blir det fuktigt ^^

2007-11-02 @ 00:07:06
Postat av: Malin

hehe Ville ha nån klyftik rubrik =)

2007-11-02 @ 09:25:38
URL: http://GranaQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0