Rådjur spelar kort på tomten

Idag har man jobbat och slitit...hehe.
Jessica stressade upp mig runt 12 för då hade hon velat att vi var klara med våra pallar, men om man inte är det så finns det inte så mycket att göra. Man får jobba i sin takt..visst man ska inte slöa men det gör jag inte..eller ibland kan jag känna att jag verkligen inte orkar men jag jobbar på ändå. Å jag gör saker och ting noga, som t.ex när man rensar osv.

Efter jobbet kom jag hem å då var mammi hemma =)..
Har saknat min mamma...men nu är hon hemma.
Får lite dåligt samvete ikväll men jag hoppas du klarar dig...Du kanske inte kommer vara så social ändå, du är ganska trätt efter kursen skulle jag tro.

Men ikväll blir det spelkväll hos Marie och Frida, ska bli kul. Tycker dock att det är lite tråkigt att Cyle inte är med, men men jag överlever.
Han kommer till Sverige igen på söndag å då ska jag försöka hämta honom på Alranda :)

Nu ska jag ta bilen ner till Vallentuna och ladda inför kortspel.
Ha en underbar kväll
Ps. Såg en rådjursmamma med sina två barn här ute på tomten för ett tag sen, så mysigt. Ds.
Saknar min Cyle massor.

image53

Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

hahah gulligt.. kika gärna min blogg=)

2007-10-12 @ 19:27:05
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: MaDeLiÑo

haahaha, självklart!!!!:D

2007-10-12 @ 19:51:46
URL: http://madelino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0