Latmaskar tankar

Tjohoo..
Ännu en dag har gått.
Jag och Darling (Jessica) har äntligen städat klart..
Känns så skönt å det blev lite finare också..det var så skititgt på vissa ställen.

Efter jobbet skjutsade jag latmasken Christoffer till Centrum haha...Om han vill ha sin pizza så får han gå ner den först =)...Han får inte gå å bli fet nu...om han vill gå upp i vikt får han väl äta rätt grejer å träna.
Han blev erbjuden att spinga bakom bilen...visst är man snäll =)...
Men han ville hellre att jag skjutsade honom så jag fick väl göra det...snart blir det bensinpengar =)

På tal om bensinpengar...jag måste tyvärr åka och tanka bilen snart också.
Lampan börjar lysa. Det skulle inte vara så kul att få bensinstopp med bilen. Har fått det med moppen 2-3 gånger men den är lättare att flytta på, bilen är ganska tung att rulla iväg från vägbanan.

Hade tänkt att träffa Cyle idag men blev inte så tyvärr...kanske att jag träffar honom en stund i morgon...men har ju ev bestämt att träffa Frida. Men vi får väl se hur det blir. Får prata med Frida å se hur vi gör...vill gärna träffa Cyle också...Frida kommer jag iofs träffa i helgen å jag hinner tyvärr inte träffa Cyle då. Men vi får se.
Varför ska det alltid vara så jobbigt med vissa beslut?
Vad gör ni när ni får beslutsångest?

Ha det toppen
pusar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0