Krogrunda i helgen

Jahapp då hade helgen sprungit iväg igen.
vad gjorde jag då?
I fredags jobbade jag, lika så lördag å söndag.
Men efter jobbet i lördags så åkte jag in till stan och träffade Cyle.
Kom in vid sjutiden. Jag skulle vara med på batalj ejjer vad det nu var.
Står säkert mer på deras hemsida www.batalj.nu
Men det var som så att det vr en grupp människor som startade på en krog vid 12 tiden å så gick dom vidare från krog till krog efter varje timma. Vid varje krog fick man bara ta en öl.
Det var ganska trevligt, det var väl folk i 40 års åldern men men man kan ha kul med dom ändå =)

På sista stället som vi var på så fick inte en utav dom vi var med handla, han ansågs för att vara för full haha.
det jobbiga är nog att han stammar lite också och då kanske han verkar vara mer full än vad han är men jag vet inte..
När vi skulle gå ifrån det sista stället så gick vi ut...där stod det några..typ 2 killar i 20-25 årsåldern å nån mer i kanske 30-40 årsåldern. Men iaf så började vi prata lite med dom. Men vi gick efter ett tag och när vi skulle gå där ifrån så hade Cyle och Danne börja gå lite smått och så frågade ena killen som stod där om mitt nummer men jag säger "han där borta är min pojkvän". Han blev väl paff å sa "nää du skojar"...å sen önskade han mig en trevlig kväll å så gick vi iväg och jag fick äta middag vid 00:30 hahah lite sent men men sånt händer.

Jag hade en trevlig kväll iaf..

Nu ska jag sätta mig vid ett puzzel tror jag.
Ska jobba min 7:e dag i rad i morgon...var en tjej som var sjuk så jag ställde upp och tog den tiden för det var typ ingen som kunde.
Men ni får ha det så bra.
Kanske skriver mer senare.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0