I min ensamhet

Idag har jag varit ledig.
Har haft trååkigt.
Skjutsade mor å far till deras vänner runt 12. Dom skulle senare på dan se Rivierans Guldgossar.
Efter jag hade skjutsat dom åkte jag hem å satte mig vid datorn, fanns inte så mkt mer att göra.
Hann knappt sätta mig förns det ringde på telefonen.
det var min store store bror.
"Hej, vad gör du?
"Inget"
"vill du göra något?"
"Jaa" säger jag och hoppas på något kul.
"Vill di skjutsa mig till Hägernäs för en hundring?"
"Ja visst det kan jag göra"
Sen bar det av för att hämta Jocke men på vägen till honom hade jag glömt vart jag skulle skjutsa honom haha..bra minne eller vad.Men jag skjutsade honom iaf.
Han skulle nämligen på avslutningsfest med fotbollen. Jag skulle ju ha varit med för dom ville ju ha mig som målvakt å det betyder ju att jag börjar i deras lag, sen för att få en trevlig stämning när man börjar passar det bra att komma på en avslutningsfest hehe...men så blev inte fallet utan jag hälsade till grabbarna istället.

Har varit och besökt Frida på jobbet idag, hennes arbetskamrat Bari ville ju hälsa han också. Och nu är tydligen han å jag också kompisar haha.

Ikväll blir det mys med Frida, kolla tv å äta ostchips med ostsås..bara en massa ost.


Ni får ha det så bra.
pussar å kramar

Jag längtar tillbaka

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0