Han åkte...

Nu sitter man här, lämnade nyss Cyle vid tåget.
Han åker till Californien i morgon å är borta i 10 dagar, känns som en evighet eftersom jag nyligen var borta å vi träffades bara några timmar idag å så åker han iväg för att jobba..
När han väl kommer hem sen så är det typ en å en halv månad kvar tills han åker hem igen. Hans kontrakt tar slut här i Sverige då. Hur ska jag klara mig?
Han gör allt han kan för att få ett nytt kontrakt.
Nån som vet vart det behövs datakonsulter?

Nu ska jag lägga mig i sängen å fundera lite...Jag har massor att tänka på känns det som.
Vad kommer t.ex. hända när Cyle åker tillbaka till USA. Kommer han få något mer jobb här eller kommer han åka hem för gott? (vilket jag verkligen inte hoppas). Men det finns givetvis en mer saker jag tänker på. Jag ligger ofta å funderar innan jag ska sova, det kan vara ganska mysigt/skönt ibland.

Men nu ska jag som sagt röra mig till mitt rum, ska bland annat kolla på Americas got talent.

Men ni får ha det så bra å glöm inte att det är Rimbos marknad i morgon.
Pussar
Saknar min Frida och Cyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0