Fruktpolisen och jag

Denna dag har varit bra..
Mycket skratt på jobbet, Jag och Jessica har flyttat runt lite på frukten.
Nu är det lite mer fina färger men Jesper är inte riktigt nöjd ändå, så jag å jessica får sitta och gnata i våra tankar om hur vi kan göra.

På slutet utav dagen stod jag och pratade lite med Mia det kanske var 5 minuter kvar utav min arbetstid, visst man ska egentligen göra något om man nu bara ska stå och prata, så Fredrika sa till min "Asså Malin, du står ofta och pratar, du kan ju gå och fronta eller så om du inte har något att göra, jag säger inte det för att vara elak"
Jag tycker att det var jättebra att hon sa till, jag vet själv att jag kan prata en del ibland och ibland tänker jag inte på det så då är det bra om någon säger till för annars kan man ju inte ändra på det.
Så nu ska jag tänka på hur mycket jag pratar, jag vet själv hur det kan se ut när personalen pratar å som kund vill man inte direkt gå fram å "störa". Så jag tackar Fredrika att hon sa till, nu blev det lite frontat iaf :)

Ni får ha en bra dag ni andra.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0