En Rosa Ekorre

Dagn började med att man gick upp ur sängen, gjorde sig lite frukost och satte sig vid TV:n..
Det var dock inget vidare på tv:n så jag satte igång en musikalfilm som jag själv är med i.
Den musikalen heter Bodil Kastar Kottar. Det är typ om en tjej som får magiska kottar utav en Rosa ekorre och med hjälp utav kottarna ska hon hjälpa sin vän Kristina att gå igen. Det magiska med kottarna är att dom kan stanna tiden.
Jag tycker att den musikalen är rolig...Synd att den inte finns nån stans så att ni får se en snutt..
Men jag älskar extramaterialet...går inte att sluta skratta när man ser det.

När jag hade sett klart på musikalen så kom min brorsa hem..
Han ville nog inget särskilt men han var småjobbig idag. Det är fullmåne i morgon och då brukar han bete sig lite jobbigare..

Nu ringe mamma i telefonen...hon är på väg hem från jobbet så jag ska sätta igång å göra lite kaffe till henne tills hon kommer hem..
Ni får ha det så bra idag gott folk.
Vi hörs
ha det toppen
massa pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0