Efterlyser dina kottar

Ännu en dag har gått.

Jag har inte gjort mycket idag....vilket var ganska skönt.
Skulle ha hälsat på Frida när hon jobbade men det blev visst inte så...förlåt att jag inte kom men jag kommer nån annan dag.

Jag har för det mesta suttit här och framför tv:n idag..
Jag har bland annat pratat med Cyle å han känner sig hemsk eller vad man ska säga för att han inte umgåtts så mycket med mig på senaste tiden, eftersom att han åker hem om en månad..
Men vad ska man göra...båda två jobbar och då blir det lätt att man kanske inte hinner träffas så mycket...
Men båda tycker om varanadra ändå...Tråkigt nog så måste han åka om en månad men förhoppningsvis får han komma tilbaka.. =)
Jag nämnde tidigare att jag kollat på min musikal å jag gillar replikerna "Vill du inte ha min korv" och "Dolly försöker ta dina kottar"

Snart börjar efterlyst så jag ska väl dra mig tillbaka till tv:n igen,
Bygga lite pussel samtidigt som jag kollar på tv...sen är det dags att sova..börjar jobba 07:00 i morgon.
Ni får ha det så bra
massa kramar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0