Du förgyller min dag!

Idag har man jobbat...
Städat, städat å städat..
Det behödes kan man ju säga. jessica på jobbet håller på med nån kurs och då måste man städa...Så idag avr vi duktiga att städa halva disken...det tog ganska lång tid..därför blev det bara halva.

Det är ju inte kul att städa men jessica och jag har alltid så himla kul tillsammans..
Vi skrattar och skrattar varenda dag...och vi har nästan alltid nån låt vi sjunger på...nästan så att vi sjunger på något speciellt tema..oftast sjunger vi på disneylåtar =)

På onsdag smäller det igen...då är det dags för resten utav disken...då är det abra att sätta igång städrutinerna igen..
Men när jag städade på jobbet idag fick man nästan lust att städa hemma..men nästan sa jag =)
Det blir ju så fint när det är klart men sen måste man ha själva orken till att städa..
Jag tycker det är tråkigt att städa hemma men roligare att städa hos andra hehe.. =)
Det är alltid lika kul att jobba med dig Jessica.. =) även fast du "skäller" på mig...inte för att jag tycker att du gör det för du måste ju säga till om man kanske missar något.. och man lär sig inget om inte någon säger till =)

Idag fick vi upp skyltar på jobbet också...Jag och Jessica ville att det skulle stå Fjukt & Gjönt men då satte dom dit R istället för J :)...Å sen viade det sig att dom ändå inte kunde stava...dom har skrivit ärdigmat istället för färdigmat...så jag var ju tvungen att säga till att F ska stå där före =) haha...byggarna/snickrarna är roliga =)

Men ni får ha det bra..
kanske skriver mer ikväll..
ni får ha det så bra..
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0