Det är skönt

Som sagt tog nyligen ett bad å det var riktigt skönt.
Man har ju bara slängt sig i duschen direkt efter träning men nu tog jag mig tid och la mig i badet. Nästan så man somnar, hade fina ljus å så runt om mig.



Nu kom nyligen pappa hem.
Jag spelade in något på tv åt honom och som tack för hjälpen ska han få massera in lite liniment på min rygg.
Jag ahr så ont, det är nästan som ett ryggskott skulle jag tro.
Har dock aldrig haft ryggskott men ändå, det är alltid skönt med lite massage när man har ont i ryggen =)


Nu ska jag snart lägga mig i sängen och sova.
Ska upp och jobba i morgon bitti
Jobbar 7-16...sen lär väl mamma komma hem samtidigt som mig och vi ska äta nån god middag tillsammans.
Sen på källen ska jag nog hem till familjen 2..ska prata med mor lite först. Ska ju åka till Frida å Marie, eller det är Marie som bjuder in mig för vi ska fira henne lite, spela kort å mysa lite :D

ha det toppen
sov gott.
Saknar min mamma å min Cyle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0