Där ser man

Nu har man kommit hem från jobbet igen.
Har räknat ut att jag jobbar 19 dagar denna månad...
Det ger bra pengar skulle jag tro.. :)
Men man får inte jobba för mycket man måste vara ledig ibland också.

Nu är det snart dags för en väldigt sen middag.
Inte för att jag är så jätte hungrig men något måste jag ju äta.
Sen är det bara att ta sin kropp till sängen och sova.
Jag är ju inte trött än heller haha..
Får kanske dricka ett glas mjölk innan jag somnar. Mamma brukar tydligen dricka ett glas mjölk när hon vaknat mitt i natten å inte kan sova..å det brukar hjälpa så jag får väl pröva.

Nu måste jag gå..
maten kallar..
pussar å kramar
Mallanbrallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0