Batalj i duschen

Jahapp då har denna dag gått..
Arbetet gick bra idag tycker jag, fick inte jobba över vilket kändes skönt.
Är hemma nu med mammi men ska lämna henne här sen tyvärr.

Cyle har frågat om jag vill hänga med på batalj med honom å några av hans vänner ikväll.
har absolut ingen aning om vad det är men som jag har fått förklarat så är det en grupp med människor som går runt på olika ställen typ barer å klubbar...å man får bara dricka en öl på vardera ställe..
Inte för att jag är nån öldrickare eller så men vill umgås med Cyle å det känns som att jag kanske ska göra något som han vil göra...det kan ju bli kul...men om det blir tråkigt så går det tåg hem, inte värre än så.
Och om jag nu inte kommer in på alla ställen så blir det ju tråkigt å då åker jag hem.
Tydligen skulle dom vara på några ställen på östermalm och det känns som att det är 20-års gräns där men förhoppningsvis kanske jag får komma in.

Men nu ska jag hoppa in i duschen å göra mig iordning, Jobbar i morgon igen 14-20 ska bli skönt att kanske få sova ut.
Ha det toppen alla människor där ute
pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0