Åter igen...

....Massa jobb jobb jobb.

Igår jobbade jag.
Först satte jag mig i en utav kassorna. Det gick bra i början men sen började min kassa krångla. Cashcarden ville inte sammarbeta, folk som betalade med mynt tyckte inte cashcarden om, dom spottade utt alla mynt som dom la i. Efter ett tag bytte jag kassa, men självklart så ska fler saker krångla. Nu var det kvittogrejen till tobaken som inte vill komma ut. Men när dte lugnade ner sig fick jag ta och kolla vad som var fel å det var självklart en sladd som hade dragit sig ur. det kändes som att kassorna hade något emot mig igår :)
Fick vara med å stänga butiken också, det gick bara bra. Det är inte så svårt som man tror.
Dock så glömde jag min yoghurt som jag hade köpt. Får ta den idag när jag kommer till jobbet.

Nu är det cirkus 40 minuter till jag börjar. Kommer sitta i kassan hela dan idag också. idag ser mitt schema ut som så jobba 10:30-19...ska ta mig en kvarts rast nån gång under dan å sen en halvtimma.

Nej man ska väl ta och göra sig iordning.
ni får ha en toppendag.
pussisar.
Tycker om min Cyle massor

Kommentarer
Postat av: Frida

Jobb jobb jobb bara jobb ja vet hur de är =)
Pussis

2007-10-19 @ 10:10:08
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: Malin

hehe japp du vet du :)

2007-10-19 @ 21:47:42
URL: http://GranaQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0