vilken förlust..

Idag skulle man se Nanne i Vallentuna Centrum, men såg henne knapt för hon är så kort.
Sen bar det av till jobbet..
Fick jobba i nån timma med Mika och Johanna...men när dom slutade kunde dom inte ta bort deras tomkartonger dom hade fixat fram efter att plockat upp lite frukt och grönt, så det lämnade dom till lilla mig.

Ikväll ser man fotbollsmatchen på tv...Sverige mot Spanien men det ser ut att bli en förlust.
i början på andra halvlek står det 2-0 till Spanien..

I morgon ska jag jobba på dryck för första gången.
Tim var magsjuk och ingen annan på dryck kunde jobba. Om man jobbar på dryck så måste man kunna panten å den kan jag.
Jag skulle ändå ha jobbat samma tid fast i kassan men jag ringde in nån annan som skulle jobba i kassan i stället å jag själv får jobba på drycken...det är nog inte så svårt, kolla datum å fronta å plocka fram allt.
Återstår att se om det går bra :) men det ska det nog göra.

Ha en trevlig kväll
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0