Varför ringer ni för

När man precis har vaknat och kommit innanför dörren så ringer Telecom...
Trodde att dom skulle bekräfta att vi inte villa ha abonemanget men nu visade det sig att nån skulle ställa mer frågor....men denna gång kunde jag inte skriva på HA...
Han började med typ "hej Vi ringer från telecom, du kanske kommer ihåg att du skrev på ett avtal i torsdags?. mitt svar var detta: "ja du det kommer jag ihåg, usch ja."
Men det var frågor som
"Fick du visa id-kort?" Ja det fick jag
"Hur trevliga var dom på en skala 1-5?" Hmm velade mellan 2 eller 3 men dom fick en trea men jag nämnde att det kändes som om han tvingade mig att skriva på å det gillade jag inte. men jag får stå på mig nästa gång nån säljare går på mig..
"Såg man  att dom kom från Telecom?" Nej det gjorde man INTE
sen har jag för mig att det var nån mer fråga men det kommer jag inte ihåg.

Nu har jag lovat att utmana Frida så varför inte :)

Klädsel
Vad har du på dig idag: Jeans och en grön tröja
Vad använder du just nu för skor: har inga på mig just nu men lär ta mina svarta
Favoritfärg på kläder: grå, svart, röd...försöker med lita andra färger också istället för att vara tråkig med grått å svart.

Senaste person som
Du pratade med:
Mamma i telefon Frida irl
Du delade en drink med: Micke
Du gick på bio med: Frida Cyle å Micke
Du gick på stan med: Cyle
Skällde på dig: Mamma kanske

Senaste
Låt du hörde:
Clumsy med  Fergie
Film du såg: Familjen är värre
Mat du åt: Mackor och oboy å nån juice
Kram: Mamma
Puss: Cyle
Fest: Medusa
Känslan: Ingen aning, ledsen kanske
Ilska: I morse när Telecom ringde
Resa: Tyskland med husbilen å familjen
Glädje:  Igår kväll när vi spelade Buzz
Dröm: hmm..vet inte rikgit, drömmer alltid om att Cyle ska stå framför mig just nu men han kommer göra det i Januari :)
Boken du läste: ojoj, det var länge sen...eller nej jag läste lite ur Gert fredagsfreckisar :)
Personen du träffade: Frida
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Mamma
Gången du åt en 7-eleven korv: har aldrig ätit korv på 7-eleven
Gången du var utomhus: hmm kanske nån timma sen
Gången du sov: Några timmar sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: vilken familj :) åt med familjen två igår men med hela min familj var länge sen eftersom alla bor inte hemma, men om man räknar med dom som bor hemma då var dte i lördags, avskedsmiddan för Cyle

Nu utmanar jag följande bloggar att också göra denna lista!
Har inte så många mer jag vill utmana, eller jag utmanar er som läser detta å ge gärna en kommentar att du har gjort det.

pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: Ewe

Nu har jag gjort listan om du vill kolla in det :P

2007-11-26 @ 18:21:47
URL: http://msmurder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0