Vad ska jag göra nu?

Varför gör man inget om dagarna då man blivit ledig?
jag slutade runt 4 tiden men blev hämtad lite senare...
Sen när man kommer hem sätter man sig vid datorn...
Man kanske ska vara lite mer social med sin familj.
Eller så kan man säkert göra något vettigare.. och så kan man gå till datorn senare..

Fast idag var jag riktigt trött efter jobbet så jag har inte velat göra så mycket.
orkade knapt hjälpa till med maten.
Höll nästan på att somna efter maten också.
Så ikväll blir det nog en ganska tidig kväll för mig.

Nu ska jag umgås lite med mina föräldrar innan dom somnar..sen ska jag ge dom en godnatt kram som jag alltid gör innan dom somnar...med andra ord går jag och nattar dom innan dom somnar =) Gulligt va? hehe

Ha det bra
pussar och kramar


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är den enda kompisen jag har som nattar sina föräldrar ganska gulligt borde va tvärtom..;)
Pusse(h)

2007-11-06 @ 11:04:22
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: Malin

Haha...jo kanske töntigt men vadå..jag är speciell :)

2007-11-06 @ 11:26:52
URL: http://granaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0