Upplevelserik kväll

Snart är det helg...
Bara några timmar kvar..
Jag ska bara jobba lite först sen är det helg.
Vad händer i helgen då?
Ikväll blir det kanske utgång, men vi får se.
I morgonkväll ska jag å min familj se en musikal Starlight Express heter den...
"Musikalen Starlight Express - för första gången till Sverige!
Med halsbrytande rullskridskoakrobatik, sjungande och dansande skridskoåkare, snabba loop, hisnande ljuseffekter, häftig musik och fantastiska scendräkter kommer Andrew Lloyd Webbers fartfyllda musikal till Globen.
Starlight Express har kallats världens snabbaste show. Alla dansare och skådespelare åker rullskridskor, vilket garanterar full fart och fantastiska stunt.
Starlight express handlar om ett barns dröm där leksakstågen plötsligt blir levande och antar mänskliga gestalter. Här finns det gamla ångloket Rusty som tävlar mot bl a dieselloket Greaseball och det datorstyrda Electra."
Det låter ganska spännande...å jag gillar musikaler så det borde vara bra =)

På söndag är det dags för jobb igen.

Igår var min underbara pojke här.
När han skulle åka så skjutsade jag honom till tåget.
Men vi var lite tidiga så vi satt kvar i bilen. Efter några minuter ser vi tåget åka.
Malin sätter igång bilen och kör vidare..
Hon tänkte att hon skulle hinna ikapp tåget på nån station men kände nog att dte var svårt...
Råkade kanske köra liiiite fort men det var inte mycket, för vad skulle jag göra om Polisen kom? säga "Det var så att vi hade brottom till tåget" Nja inte så bra kanske så därför är det inge bra om man kör för fort och jag körde ju inte alltdör fort heller....för den delen ska man igentligen inte köra för fort ändå, Om man missat tåget så får man ta det lugnt å vänta..
Men vi fortsatte ändå till Rosalgsnäsby för där går tågen lite oftare så han fick sitta där å vänta.
Sen när jag skulle åka hem tänkte jag inte på vart jag åkte så jag fortsatte på E18...lite längre än vad jag brukar göra...så jag kom till Österåkers kommun eller vad det hette...men som tur var gick det ganska fort hem ändå...Jag åkte nån mörk väg mot Vallentuna å så var man hemma...

Hehe den kvällen var en upplevelse =)

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet.
Börjar om en timma..
måste fixa en matlåda å så måste jag äta frukost =)
ha det toppen
pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0