Slapp dag

Idag vaknade man bredvid Cyle..såå mysigt..
Tänk...om två och en halv vecka kan jag inte sova i samma säng som han längre..=(
Usch tänk att tiden går så fort, det känns som vi nyligen blev tillsammans men det har gått snart ett halvår nu.
Men jag får väl försöka tänka positivt, men hur ska jag lyckas göra det när jag vet att han kanske inte kommer tillbaka. Och jag har inga planer än på att flytta mig till USA.

Kom till Vallentuna och hjälpte mamma att handla lite sen åkte vi hem och åt lite frukost.
Idag händer inte så mycket, sak hjälpa mamma med pajer till lördag.
Kanske bygger man lite pussel, måste komma nån stans på det där nu så att det inte bara ligger där i flera månader.

Skriver mer ikväll.
Ha det bra idag
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0