Skosäljare på Ica

Idag har man jobbat...
I morgon är min enda lediga dag denna vecka...så det gäller att passa på att ta det lugnt då.

För nån timma sen var Mona här, mammas väninna och hennes dotter Lisa.
Dom hade hört att jag hade ett par ganska varma stövlar som jag knapt använde och Lisa har nästan letat ihjäl sig efter ett par varmare skor till vintern..
Det var ju bra att dom ringde hit då. Mamma tycker att jag har för mycket skor så hon sa igår när dom ringde att Lisa kunde få mina skor för jag har inte använt dom så mycket...Hon frågade först om det var okej för mig och jag tyckte änd att dom var lite på gränsen för trånga så då är det ju bra om någon använder dom.

Mona ville betala men det behövde hon absolut inte.
Å jag sa flera gånger att jag inte ville ha nåt å så gav hon sig..men sen säger hon att hon ska prata med min mamma och se vad jag vill ha istället för skorna.
Å vi har beställt saker från Lisa som säljer jultidningar å då tror jag typ att Mona ska betala mitt som jag har beställt. Men det behöver hon inte..Vi får väl se vad som händer.
Nu vet jag iaf att mina skor blir använda och att Lisa blev glad för dom :)

Har något ärvt saker från er?
Jag tyckte iaf att det vr kul att hon blev glad för skorna.

Ha det toppen
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0