Sista helgen med Cyle

Ikväll blir det Cyles sista utgång här i Sverige innan han åker.
Vi ska ut med Helene och co. Ska bli kul.
Vet dock inte än vart vi ska men det får man reda på om nån timma eller så.

Måste nog ät lite nu så man orkar kvällen..
Det ska alltid vara lika jobbigt att veta vad man ska ha på sig, just nu har jag ett par röda jeans å en klänning som är svart med typ silverränder å mina svarta skor men klänningen gör så så att det ser ut som jag har en jättestor rumpa. Eller kanske bara jag som tycker det..måste gå till mamma å rådfråga henne om mina kläder hehe =)
(tillbaka till barntiden då mamma fick bestämma vad man skulle ha på sig)

Hoppas ni får det bra ikväll vänner..

Frida: Hoppas du inte får för tråkigt ikväll, vill ju gärna vara med dig också, jobbigt nu när Cyle ska åka...tycker om digmassor älskling <3 friends for ever

Pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en trevlig fredagskväll! ♥

2007-11-23 @ 19:21:31
URL: http://classiiic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0