Presidenten i sängen

Nu ska jag gå vidare till min säng.
Först måste jag gå ut i kylan och sen in till min lilla stuga.

I morse var det riktigt kallt när man vaknade...runt -10 grader..usch.
Å sen när man slutar jobbet så snöar det...riktigt härligt..

Men nu ska jag traska till sängen..
hade hoppats på att få prata lite mer med Cyle men han gör säkert annat..
Kanske är fullt upptagen med att kolla vem som vinner valet för vem som ska bli deras presitent?

Får se om jag får tag på honom i morgon istället.
Jobbigt det där med tidsskilnaden.

Pratade med Jocke idag (min äldsta bror) å han tyckte att jag skulle åka till USA i början på nästa år och bara hälsa på och vara där i drygt 10 dagar å sen åka med samma plan som Cyle hit till Sverige...
Tycker det låter kul, men måste veta då när Cyle kommer tillbaka.
Vill ju åka till USA nån gång och jag har lovat Cyles syster att hälsa på också.
Vem vet jag kanske hänger på Cyle när han åker hem nån gång i Juni också. Men vi får se, får kolla priser och resor också =)

Men nu ska jag sova.
pussr och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0