Nu är han borta :(

Usch avd jobbigt detta är...
Denna dag skulle ju komma nån gång men inte har jag längtat efter den inte.
Igår var det sista gången jag såg Cyle i år.
Var med honom hela dan...dagen började med tårar i mina ögon å Cyle tröstade mig.
Sen åkte vi till hans jobb å fixade lite grejer som han behövde göra innan han åkte. Efter jobbesöket så åkte vi till hans lägenhet å städade.
På kvällen åkte vi hem hit och åt avskedmiddag.. han var här till ett sen skjutsade jag honom till tåget.
Försökte hålla mig för tårar för jag tror att det blir värre för honom å se mig gråta nu innan han åker så jag började storböla i bilen.
Sen kom man hem å lite utav tårarna var borta gick å la mig i min stuga å storgrät igen i nån timma eller så.
Men det är bara för att man är själv å man börjar tänka för mycket, vad ska jag igentligen vara så ledsen över när jag vet att han kommer tillbaka. Visst han är inte här på Jul å Nyår då man helst vill vara med sin käraste men sånt händer.

Han kommer tillbaka i Januari nån gång å jag räknar att det är runt 50 dagar kvar för då har det gått 1-2 veckor efter han kommit hem från Hawaii.
30 månader kändes inte lång tid tills han skulle åka men 50 dagar tills han kommer tillbaka känns mycket längre...
Varför är det så?

Jag får ta extratider på jobbet för jag tror att så länge jag jobbar går tiden snabbare å då kanske jag inte tänker så mycket på att han har åkt å sen helt plötsligt står han framför mig å har kommit tillbaka.
Så med andra ord får jag nog inte vara själv för mycket för då går dagarna långsamt å jag bröjar tänka öfr mycket på Cyle å säkert börja gråta.

Nu ahr jag skrivit ett långt tröstinlägg, ber om ursäkt.
Men nu ska jag göra mig iordning för jag ska åka till Frida å glömma bort mina beskymmer.
Är så glad att jag har dig Frida... du betyder så mycket för mig. Vi ställer alltid upp för varandra i både vått å torrt å just nu var det vått eftersom jag storgrät...är ju snart en vattenpööl i mitt hus :) 
Chrisse tack för att du lyssnade på mig igår/natt..

Ha en bra dag gott folk
pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0