Ligger på sjukhus

Vaknar upp i morse å då är snön borta :(
Den dyger bara upp å sen helt plötsligt så är den borta.

Idag har man bara tagit det lugnt, kollat på tv och inte gjort något särskilt.
Hade hoppats på att få mitt bankomatkort idag så man kunde åka iväg och handla lite julklappar men icke sa Nicke.

Har också kollat på lite resor till USA, dom ligger runt 10.000 -15.000 kronor...men vad gör det när man får hälsa på sin pojkväns familj och sin pojkvän. Och om man tycker att det kostar mycket så får man väl jobba mer.
Jag ska prata lite med Cyle och höra när han hade tänkt att åka tillbaka till Sverige för då kna ju jag åka med samma plan hem om det skulle vara så :)
Som Jocke sa härom dagen, man kan vara där i 10 dagar å sen åka hem, men bara å se hur det är där borta å så.
Men jag kollar bara på resor än så länge, har inte bokat nåt än, men om jag ska åka så blir det i början på Januari å så kommer jag tillbaka nån vecka senare.

Idag har man också fått reda på att mormor ligger på sjukhus. Hon skulle ta några prover vid fyra tiden och se om hon hade fått någon ny hjärtattack eller liknande. Hon ringde hit igår kväll och sa att hon inte mådde bra å sen så åkte hon med ambulansen inatt till Danderyd.
Men förhoppningsvis får hon komma tillbaka i morgon :) eller kanske idag, men jag tror mer på morgondagen.

Ha en bra dag kompisar
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0