Kim Andersson på ICA

Nu sitter man vid tv:n och datorn igen som vanligt..
Väntar på att reslutatet från Idol kommer..
Jag tror att Andreas, Mathias och Marie hänger löst och att det är Mathias som åker.

Idag har man jobbat, det gick bra som vanligt.
Dock fick jag huvudvärk, kan bero på min blåsa jag har i munnen som gör så himla ont.
Antar att den är infekterad också så det är nog därför det gör så ont.
När det bara var en timma eller nåt sånt kvar utav min dag så kom Kim Andersson till min kassa och handlade.
Lite roliga är Christian Walz som kommer och handlar nån gång i veckan.

image72

Nu ska jag umgås lite med mina föräldrar. Hade hoppats på att träffa Cyle men han har fortfarande feber :(
Ha en underbar kväll..
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0