Julmys med Cyle

Igår så jobbade man..
Skulle ha jobbat till klockan 16 men det blev till klockan 18.
Men om man ställer upp i sista sekund så får man höra att man är en ängel å det blir man glad över :D
Jag brukar ofta ställa upp men jag kan säga nej också.
Men efter jobbet åkte jag hem tog min en dusch och skulle in till stan för att se fotbollsmatchen med Cyle.
Jag åker till Vallentuna å ställer bilen där. Går över till den sida som tåget brukar gå på å så hör jag att det plingar å tänker "vilken perfekt tajming" när tåget kommer märker jag att det är på andra sidan så jag skyndar mig för att komma över men då ser man att konduktören stängt dörrarna å så åker tåget iväg...Jag får med andra ord sitta där i en halvtimma men som tur var så kom det ett snabbtåg så jag var inte så sen till matchen...såg dom sista minutrarna utav första halvlek. Matchen började ju 20:00 jag hade planerat att ta 19:25 tåget men som sagt det  åkte iväg utan mig.

Jag träffade Cyle i stan med hans två arbetskamrater. under kvällen blir man bjuden på en cider, sen säger Cyle att dom ska köpra 4 tequila å en var till mig, vet inte om det var så snällt men jag tog den iaf, kunde ju ha sagt nej å nån gång måste man pröva. Efter en liten stund köper Danne två tequila till å denna gång var det en till Cyle å en till mig å vi skulle tävla om vem som tog den snabbast..Jag vann dock.

Idag har man julhandlat lite, känns ganska bra, är helt klar med 100 kronors julklappen å helt klar med mamma.
Pappa vill ja ge något mer, sen är jag inte helt klar med Fridas julklapp. Har en del till jag ska handla till också :D

Hoppas ni andra har en bra dag
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0