I brist på annat...

1. Vad heter du? Malin
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Svårt val men jag trivs med Malin, men Sara är fint också .
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet inte riktigt, pappa pratade om Ester men tror inte de.
4. Vilket stjärntecken är du? Oxen
5. Vilken årgång är du? 88:a
6. Vart bor du? Grana i lilla Vallentuna
7. Bott utomlands? Nope,
8. Flyttat antal gånger? Nej, alltid bott här
9. Vart skulle du vilja bo? Vill inte flytta än...så vet inte

Utseende
1. Hur lång är du? 171
2. Hur mycket väger du? Nånting kg
3. Hårfärg och frisyr? Brunett men blonda slingor, axellångthår, lugg å oftast mittbena
4. Ögonfärg? Blåa
5. Mest nöjd med? Alltid lika jobbig fråga, var nöjd för den du är.
6. Minst nöjd med? Okej jag gillar inte mina lår hehe..
7. Skostorlek? hmm 38-39
8. Glasögon? Ja men oftast bär jag linser.
9. Har du några piercingar/tatueringar? Nej men nån gång ska det ske.

Favoriter
1. Filmer? Kommer inte på nån just nu.
2. Låtar? Lyssnar typ på allt, men beautiful girl å så gillar jag hello godbye
3. Årstider?  Sommar med värme, vinter men då ska det vara snö. men mest sommar
4. Mat/dryck? plankstek :)...Läsk, cider, champagne, mjölk, bubbelvatten m.m.
5. Djur? Har katter å höns...gillar hundar också
6. Färg? har ingen favorit
7. Parfym? har ingen favorit men tycker om den jag har nu...
8. Tv-program?  Heroes, scrubs m.m.
9. Sysselsättning? Jobbar på ICA

Plånbok:
Rosa LW
Tandborste: Genomskilning å blå tror jag
Smycken: Nästan alltid, byter ofta.
Solglasögon: Jadu, dom ligger hemma hos Frida just nu :)
Underkläder: Det måste man ju ha :)
Nagellack: Inte min grej...har en ful ovana att bita på naglar :( (fyy Malin)
Mp3: Min lilla Ipod..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0