God förmiddag

Vaknade för nån timma sen skulle jag tro...
Ganska skönt att få sova ut..

Idag hade jag väl tänkt att åka till Täby och köpa present till både mor och far, dock vet jag inte vad jag ska köpa till mamma men till pappa har jag redan tänkt ut något.
Men blir lite krångligare att ta sig dit idag eftersom min ena bror har min bil.
Så jag får väl först ta bussen å sen ta tåget..När jag väl är i Täby så känner jag att jag måste hålla koll på när tågen går, så det känns som om man måste passa nån tid.
Jag får fundera på den saken lite.

Nu ska jag göra mig iordning så man kanske kan se lite bättre ut om man ska nån stans.

Pussar och kramar
"GranaQueen"

Kommentarer
Postat av: (Mamma) Nettan

Blir det ngt party
på lördag? Hur dags?

2007-11-06 @ 16:08:31
Postat av: Malin

Japp det blir partaj..
Ni är välkomna runt 17/18 tiden å så bjuds det på mat.

2007-11-06 @ 19:18:56
URL: http://granaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0