Flirta på jobbet

Idag har man jobbat...som man brukar göra på onsdagar (eller jag iaf)
gick bättre idag än i går.
Idag slapp man vara själv, jobbade med Jessica å det är alltid lika kul..

Har varit i Täby en snabbis idag med Niclas, det var han som skulle handla skor men jag handlade ett spel till x-box å sen handlade jag lite smink. är ledig i morgon så då kanske man åker och handlar lite till, eventuellt lite julisar :P
Kan vara skönt att ha allt handlat nu så slipper man handla sista dagarna.

Nu sitter man och kollar på Top Model...
Tänk att det kan vara så svårt att ha en flirtig blick, eller det var em som verkade ha svårt med det iaf.
Jag kommer ihåg hur det var när jag var model för en dag, dom sa vid nån bild att jag skulle ha nån speciell blick men det var lite svårt och det blev inge vidare :), brukar vara lättare när man har spegeln framför sig.
Men dom på Top Model har ju varit där ett bra tag så dom borde ha lärt sig lite mer.



Hoppas ni haft en bra dag
pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Fin bild :) Nu ska jag sova :D gnatt! kram!

2007-11-28 @ 22:45:07
Postat av: Malin

tackar :)

2007-11-28 @ 22:56:31
URL: http://GranaQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0